tiistai 15. marraskuuta 2011

Alista minua

Tästäkin jutusta on kulunut pitkästi yli vuosi. Tapasin oikein mukavan miehen tietenkin mun vakibaarissa. Miehen nimi oli Sipe, hän oli pitkä ja kookas mies, oikein kivannäköinen kolmikymppinen. Aikamme oltuamme baarissa päätimme lähteä Sipen kämpille. Meidän piti kävellä kaupungin toiselle puolelle. Minua alkoi käveleminen väsyttää, olihan tuota tullut jo bailattua monta tuntia. Sanoin Sipelle että kanna mua. Hyppäsin hänen reppuselkään ja mies otti jaloistani tukevan ja turvallisen otteen. Hän kantoi minua reippain askelin. Vielä tässä vaiheessa en tiennyt Sipen mieltymyksistä mutta hän varmaan piti tuosta mun pyynnöstä.

Saavuimme Sipen poikamiesboksiin. Makoilimme parisängyllä ja juttelimme hyvin henkilökohtaisia asioita. Tässä vaiheessa seksistä ei ollut vielä tietoa, korkeintaan muutama suukko oltiin annettu. Ajattelin että no en kai minä ilman munaa jäisi tänäiltana. Aloin lämmittämään miestä, otin itseltäni housut pois ja asetuin hajareisin hänen eteensä kysyen että haluaisitko nuolla mun puhdasta sileää pillua. Sipe katsoi silmät suurina mun märkää pillua, hän oli ilmiselvästi järkyttynyt. Meni muutama hetki ja mies alkoi yökkäilemään, sitten hän nousi salamana ylös ja juoksi keittiöön ja oksensi lavuaariin. Yleensä miehet tykkäävät pillunnuolemisesta mutta tämä oli minulle ensimmäinen kerta kun mun pillu sai miehessä aikaan pahoinvointia. No, homma jatkui keittiönsiivouksella.

Menimme takaisin sänkyyn makoilemaan ja keskustelimme tapahtuneesta. Sipe kertoi ettei hän ole ikinä harrastanut normaalia seksiä ja nuolemiseenkaan hän ei pysty. Hänellä ei ole ikinä erektiota. Puhuimme asioista hyvin avoimesti ja syvällisesti. Kohta Sipe sanoo minulle: "Alista minua". ajattelin että mikä ettei, olisihan kokemus myös minulle aivan uusi. En oikein tiennyt mitä tehdä mutta tilanne vei mennessään. Sovimme turvasanaksi "koira" jota Sipe käyttikin monta kertaa illan aikana sen verran rajut otteet minulla oli. Kuristin, purin ja löin häntä voimaa säästelemättä. Yhtäkkiä Sipe otti housuista vyön pois ja antoi sen minulle. Mies asettui lattialle kontalleen ja minä piiskasin häntä vyöllä pakaroihin niin että ne muuttuivat punaisiksi.




Olin jo lähdössä pois ja Sipe halusi lähteä saattelemaan minut taksiin. Olimme eteisessä ulkovaatteet päällä kun mies asettui äkkiä  makuulle lattialle ja pyysi minua kävelemään korkkareilla hänen päällään ja minähän tein niin. Tämän session jälkeen lähdimme taksiasemalle ja kotiin.

Keskustelimme vielä sähköpostilla tapahtuneesta. Sipe kertoi ettei hänellä  ole koskaan aikaisemmin ollut niin mahtavaa. Hän oli todella nauttinut alistamisesta ja halusi sitä uudestaan. Emme kumminkaan sopineet mitään jatkoa asialle. Olen tavannut häntä  muutaman kerran baarissa ja juttelemme toisillemme kuin vanhat ystävät. Joka kerta hän jaksaa ylistää sitä ainutkertaista tapahtumaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti