lauantai 1. tammikuuta 2011

Uusi vuosi - uudet sekoilut

Minulla oli sellainen fiilis että en olisi halunnut lähteä minnekään. Olisin halunnut käperyä peiton alle ja nukkua. Sain kuitenkin otettua pienet päivätorkut, jotka piristivät minua kummasti. Raahasin itseni suihkuun, ihanaa lämmintä hyväilevää vettä. Suihkun jälkeen sheivasin jo vähän näkyvää karvoitusta, eihän koskaan tietäisi kuka voisi päästä pöksyihini. Laitoin hiukset ja meikkasin, samalla nautiskelin salmiakkikossua jonka löysin käsilaukustani.

Pääsin vihdoin lähtemään ystäväni luo. Pelattiin erilaisia pelejä ja välillä katsottiin uudenvuoden ilotulitusta. Viinipullon juotuani suuntasin bussilla kohti kaupungin keskustaa. Bussissa tapasin yhden vanhan panon Pekan ja hänen kaverinsa Mikan. Jatkoimme matkaa yhdessä ravintolaan. Ihmisiä oli paljon liikkeellä ja kaikki olivat juhlatuulella. Ilta oli kaikinpuolin oikein mukava. Olin jo alkuillasta sopinut poikien kanssa että sitten lähdettäisiin yhdessä jonnekin. Loppuillasta suuntasimme kolmestaan yhden kerrostalon saunaosastolle. Harrastin seksiä molempien kanssa.


Kaikkein ihmeellisin juttu kuitenkin tässä illassa (tai yössä) oli seuraava: otin juuri suihin Pekalta samalla kun Mika pani mua takaapäin. Mika keskeytti panemisen ja kysyi Pekalta että voisiko hänkin ottaa suihin. Pekka vastasi että ole hyvä vaan. Siinä minä katsoin sitten hämmästyneenä kun mies otti toisen miehen munan suuhun. Tunsin kyllä itseni sillä hetkellä vähän ulkopuoliseksi. No, loppujen lopuksi ilta oli oikein onnistunut ja pääasia oli, että minä sain yhtäaikaa kahta miestä (molemmat perheellisiä...).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti