lauantai 8. tammikuuta 2011

Baaritiskillä

Tässäpä yksi melko vanha juttu, joka sai alkunsa baaritiskiltä:

Sattuipa eräänä iltana niin, että lähdin yksin käymään suosikkibaarissani ”muutamalla”. En ehtinyt edes baaritiskille tilaamaan ensimmäistä drinksuani, kun vastaani käveli miehenkomistus, joka kysyi saisiko tarjota minulle jotain juotavaa. En juurikaan hangoitellut vastaan, minullehan kyllä juoma maistuu.


Joimme drinkkejämme ja juttelimme niitänäitä. Muutaman siiderin jälkeen minulla alkoi palavasti haluttaa suudella tuota miestä, joka Jouniksi itsensä esitteli. Suutelimme kiihkeästi ja tunsin kuinka alapääni heräsi eloon ;-)

Hetken kuluttua Jouni kertoi haluavansa naida minua. Tilanne oli hieman kinkkinen koska hän oli naimisissa ja minä olin viimeisiä henkäyksiään vetelevässä suhteessa (asuimme vielä yhdessä). Jouni ehdotti baarin naisten vessaa ja sanoin sen sopivan mainiosti minulle. Hän kävi ostamassa miesten vessan automaatista muutaman kondomin ja sitten jäimme kytikselle naisten wc:n ovelle josko paikka pian tyhjenisi.

Eipä aikaakaan kun pääsimme livahtamaan naisten vessaan. Lukitsimme oven ja Jouni laski housunsa ja istui wc-pöntön kannen päälle ja minä otin kengän ja housunlahkeen pois toisesta jalasta ja asetuin istumaan Jounin valtavan (siis aikuisten oikeesti VALTAVAN) munan päälle hajareisin niin että olimme kasvot vastakkain. Kehuin hänen munaansa suurimmaksi näkemäkseni, johon Jouni vaatimattomasti vastasi kuulleen sitä kehuttaneen kyllä komeaksi mutta ei suureksi. Huh huh, mitähän millimunia kohdalleni on sitten aikaisemmin sattunut jos tuollainen järkäle oli vain komea muttei suuri??!!

Naimme kuin järkeä vailla kunnes joku tuli koputtelemaan vessan oveen ja tiedusteli, josko pääsisi piakoin kuselle. Vastasin että menee vielä hetki. Kuulosti siltä että jono oven takana kasvoi ja pissahätäinen nainen koputteli yhä kiivaammin oveen. Meidän oli pakko lopettaa leikki kesken ja poistua wc:stä. Poistuimme, minä edelle ja Jouni perässä. Yksi jonossa seisovista naisista kysyi ”Oliko edes hyvä?” johon tyytyväinen hymy kasvoillani vastasin ”oli”.

Tästä alkoi minun ja Jounin kiihkeä seksisuhde, jossa seksiä harrastettiin siellä missä se milloinkin oli mahdollista. Hänen työpaikallaan, minun työpaikallani, metsässä, autossa, kerrostalon ullakolla ja ties missä. Lupaan, että tulette vielä lukemaan niistä ihanista ja antoisista hetkistä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti